Hledáme specialistu na PR
Chaloupky hledají specialistu na PR a Marketing. Budete to vy?
Chaloupky hledají novou posilu
Pracovní náplň:
* spoluutváření a šíření veřejného obrazu Chaloupek
* příprava a realizace komunikační strategie
* komunikace s důležitými cílovými skupinami: školami, veřejností, úřady, novináři
* propagace a nabídka vzdělávacích programů, akcí a projektů
* tvorba marketingového mixu pro vzdělávací programy, vyhodnocování efektivity marketingových činností, jejich analyzování a monitorování
* koordinace vzhledu a náplně propagačních materiálů
* správa a koordinace www a sociálních sítí
* spolupráce s pracovišti organizace a koordinace PR aktivit napříč organizací.
Pracoviště:
Brtnice, částečně z domova, část na cestách po pracovištích.
Pracovní úvazek: dle dohody, minimálně 0,4.
Požadujeme:
* zkušenosti s PR a marketingem
* kladný vztah k udržitelnému způsobu života a ochraně přírody
* počítačovou zručnost a využívání sociálních sítí
* řidičský průkaz skupiny B.
Nástup: nejlépe od 01. 04. 2024, možno sjednat i jiný datum.
Mzda: 40.000 Kč (základní, celý úvazek, dále dle zapojení do projektů).
Uvítáme:
* znalosti a zkušenosti ze školství, neziskového sektoru a fundraisingu
* využívání CRM systémů
* znalost anglického, německého či jiného jazyka pro mezinárodní spolupráci
* doporučení a reference.
Nabízíme:
* zajímavou, tvořivou a smysluplnou práci
* práci ve významné neziskové organizaci s více než třicetiletou tradicí
* nepravidelnou pracovní dobu
* zapojení do přátelského kolektivu pracovníků
* možnost dalšího odborného rozvoje a vzdělávání.
Svůj životopis, motivační dopis, proč chcete pro Chaloupky pracovat, a reference posílejte průběžně, nejpozději do 16. 02. 2024 na adresu: Jozef Zetěk, ředitel, reditel@chaloupky.cz
Vybrané uchazeče a uchazečky pozveme na úterý 27. 02. 2024 k osobnímu setkání. Jeho součástí bude i prezentace, v rámci které uchazečka / uchazeč popíše silné
stránky a možnosti rozvoje PR pro Chaloupky o.p.s. Podklady pro prezentaci budou zaslány po prvním kole tohoto výběrového řízení.